.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ارسال طوماري براي رئيس جمهور ؛
دفاع جانانه مردم آمل از تماميت ارضي اين شهرستان
طرح برخی ادعاها و اقدامات غیر مسئولانه و مغایر با قوانین تقسیمات کشوری از سوی عده ای در تلاش برای تفکیک بخش های از منطقه لاریجان آمل ،از جمله محدوده آستانه امام زاده هاشم ،لار و پلور لاریجان آمل والحاق آن به محدوده استان تهران،واکنش هایی ...
دفاع جانانه مردم آمل از تماميت ارضي اين شهرستان

طرح برخی ادعاها و اقدامات غیر مسئولانه و مغایر با فوانین تقسیمات کشوری از سوی عده ای در تلاش برای تفکیک بخش های از منطقه لاریجان آمل ،از جمله محدوده آستانه امام زاده هاشم ،لار و پلور لاریجان آمل والحاق آن به محدوده استان تهران،واکنش هایی را در مخالفت با این ادعاها و اقدامات در مازندران و به ویژه آمل برانگیخت.

به گزارش شمال نیوز ،پس از واکنش های استاندار مازندران و معاون سیاسی و امنیتی و مسئولین ارشد شهرستان آمل از جمله امام جمعه ،فرماندار و نماینده ی مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی شهرستان آمل ،روز جمعه مصلی جمعه آمل شاهد اعتراض گسترده مردمی در مخالفت بااینگونه ادعاها و اقدامات بود.

جوانان غیور و مردان و زنان با غیرت آملی در صفوف یکپارچه و مصمم با امضای طوماری خطاب به رییس جمهور ،با اعتراض و محکوم کردن هرگونه ادعا و اقدامات غیر قانونی عده ای در تجاوز به حریم قانونی شهرستان آمل ،از رییس جمهور خواستار پی گیری فوری برای برخورد قاطع با طراحان و عوامل این ادعاها و دفاع از تمامیت ارضی شهرستان آمل و احترام به افکاار و احساسات عمومی مردم آمل گردیدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیدکاظم ساداتی لاجیمی 27 شهريور 1390
به نام خالق یکتا
امیدواریم که غیرت مردم عزیز آمل مستدام و برخورد و عکس العمل مسئولین منطقی و به دور از هیاهوی سیاسی باشد و مسئولین باید بدانند که نباید چوب تولونه زنبور کرد.
نا شناس 27 شهريور 1390
مسئولين خجالت بكشند جدا كردن براي استان شدن كم بود حالا بخش هاي يك شهرستان را هم مي خواهند به يك استان ديگر وصل كنند !!!
مهندس روح الله ابراهیمیان 27 شهريور 1390
با سلام خدمت تمامی مردمان دلیر و بی باک مازندران سر افراز. بنده یک بابلی متعصب به خاک پاک مازندران هستم و از همینجا از تمام آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها و در کل همه مازندرانی ها عزیز میخواهم با مشتهای گره کرده و آهنین خود در مقابل دشمنان و بد خواهان خاک پاک مازندران بایستیم و نگذاریم یک بار دیگر از وسعت مازندران سبز ما ( حتی یک متر ) کاسته و از آن جدا کنند.. بنده از همینجا به نمایندگی از همه بابلی ها و حتی مازندرانی ها از استاندار محترم (طاهایی) ، معاونین محترمشان ( آقایان هاشمی ، ابراهیمی و. .) و تمامی امام جمعه های استان ، فرمانداران استان ، نماینده های استان (در رآسشون بابل ، آمل ، نور ، ساری ، قائم شهر ، تنکابن ، بهشهر ، رامسر ، بابلسر و . .) این درخواست را دارم که جواب محکم و قاطعی به این بی احترامی و خیانت دیگر استان ها به استان همیشه سبز مازندران ما بدهند. قله دماوند ، امام زاده هاشم و . . قسمتی از خاک پاک این مرز و بوم است و اسم آنها با مازندران اجین شدست ، و هیچکس اجازه و جرآت دخل و تصرف به اینها را ندارد ، که اگر داشته باشد ما مازندرانی ها جواب محکمی به آنها خواهیم داد تا جرآت فکر کردن به این موضوع هم در ذهنشان خطور نکند. فقط تعجب بنده از این است که چرا آملی ها و مسئولین آملی ساکت نشستند و حرکتی نمیکنند؟؟ نکنه آنها با جدا شدن این نقاط تاریخی که از افتخارات ما مازندرانی هاست موافقند؟؟؟ اگر شما موافقید ما مخالفیم ، اگر شما دست بکار نمیشوید بگویید ما دست بکار شویم ، اگر شما جرات و شهامت ندارید ما داریم ، اگر شما غیرت و تعصب ندارید ما داریم و حتی جانمان را فدای شهر و دیار و استانمان میکنیم تا از خاک و مرز و بوم اجدادی خود دفاع کنیم اگر مسئولین و امام جمعه آمل نمیخواهند کاری کند کنار بکشد تا ما از طریق مسئولین و امام جمعه خودمان و 2 تا نماینده ساعی و فعالمان از حق مازندران دفاع کنیم.. آخر کلام : آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها ، ساروی ها ، نوری ها ،چالوسی ها و . . بجنبید ، بجنبید که فردا دیر است..از خواب غفلت بیدار شوید. بابلی ها ، ساروی ها ، آملی ها و . . بیایید این کینه و دشمنی ها رو کنار بگذاریم و با اتحاد و یکارچگی از مازندرانمون دفاع کنیم تا مازندران مسیر پیشرفت و توسعه را در پیش گیرد و از این نابسامانی خارج شود. بیاییم این بابلی _ ساروی کردن ها رو کنار بذاریم که مازندران ما چشم به همت و دوستی و برادری ما بابلی ها و ساروی ها و آملی ها و نوری ها و بهشهری ها و. . دارد ، که با این کارها فقط تیشه به ریشه خود میزنیم
نا شناس 27 شهريور 1390
ای کاش مسئولین و مردم سوادکوه این غیرت را داشته باشند تا جلوی متجاوزین فیروزکوهی را در گدوگ بگیرند
باران 27 شهريور 1390
مثلاً برادران لاريجاني كه 2 قوه از 3 قوه كشور رو در اختيار دارند آملي هستند، تا كي بايد تهراني ها به ما بي بخار بگن،
فرشاد راعی 27 شهريور 1390
آقای طاهایی گفتند حوزه استحفاظی آمل و مازندران تا پل امام زاده هاشم هست ... در حالی که ما تو اون منطقه اصلا پلی به نام پل امام زاده هاشم نداریم. و حریم آمل و مازندران تا 300 متر داخل تونل بهمن گیر امام زاده هاشم هست. و البته تونل 3/5 کیلومتری که زیر گردنه امام زاده هاشم و از پلور به سمت مشا هست نصف آن جزء حریم آمل و نصف دیگر جزء حریم تهران هست. واقعا برای خودمون متاسفیم که کسی استاندار هست که اصلا حریم استحفاظی خودشو نمیشناسه. همین کرها رو کردن که گلستانی ها ادعا میانکاله رو داشتن. بعد ایشون اظهار نظر میکنن انجام کار عمرانی استانی در استان دیگر دلیل بر تملک اون استان نیست......
آقای طاهایی وقتی شما اینقدر قدرت ندارید که آب سد لار را از آمل به تهران منتقل میکند یعنی ما داریم به تهرانی ها آب میدهیم تهرانی ها تابلوی خودشونو میارن تو پلور نصب میکنن. حالا خدا به خیر کنه که اینها میخوان تو حوزه مازندران کار عمرانی انجام بدن.
آیا میدونید چند معدن عظیم در پلور قرار دارد؟ آیا میدانید چند چشمه آب معدنی در پلور وجود دارد
آیا میدانید تهرانی ها می خواهند همین مقدار آب رودخانه هراز را به سمت رشته کوه های جنوبی البرز منتقل کنند؟
آقای طاهایی تابلوی اداره مخابرات و اورژانس شهرستان دماوند در کنار حرم امام زاده هاشم را چگونه توجیح می کنید.
به یاری خدا مردم آمل یک تنه از پس این زورگویان و فتنه گران و متجاوزین بر می آیند
رهبر عظیم الشان فرموده اند جغرافیا و فرزهنگ هر شهرستان حفظ شود .. ولی این فتنه گران خلاف این را عمل می کنند.
فرشاد راعی 27 شهريور 1390
این بی همه چیزها چشم به تاریخ و سرایه های لاریجان آمل دوخته اند
چشم به دریاچه دشت لار و چشم به دماوند کوه مازندرانی ها دوخته اند.
سال هاست از آب سد لار استفاده می کنند بدون اینکه غرامتی به آمل پرداخت کنند. سال هاست نذورات بقعه متبرکه امام زاده هاشم را در جیب خود می ریزند واختلاص می کنند. همین آقای تمدن استاندار تهران اخیرا رسوایی اختلاص او و اطرافیانش افشا شد.
آرش 27 شهريور 1390
استفاده از این خبر برای نویسنده واقعی آن خانم مریم پروین هم بدون ذکر نام شمال نیوز ممنوعه؟؟؟؟؟؟
نا شناس 28 شهريور 1390
احسن به مسئولين آمل . نمايندگان پر ادعاي سوادكوه كه شدند حاتم طايي وهمينطور نشستند وگدوك پريد!!!
فرشاد راعی 28 شهريور 1390
آقای عزیزی که بعنوان نماینده بابل حرف زدی ،، شما همه را به کنار گذاشتن دشمنی ها دعوت کردید ولی حرف هایتان بوی دشمنی و نفرت و تعصب میداد.... تا عده ای از مازندرانی ها همچون شما این چنین تفکراتی دارند که حتی در مواقع ضروری هم دست از کینه و دشمنی بر نمیدارند باید به حال مازندران تاسف خورد. آقای عزیز هم امام جمعه و هم نماینده و فرماندار آمل همه اعتراض کردند و قرار شد پیگیری شود و این حرکت آملی ها که در چارچوب قانون انجام شد بار دیگر یادآور خاطره ششم بهمن آمل شد. و نشان از تعصب و غیرت مازنی داشت و قطعا آملی های با غیرت اجازه چنین کاری را به تهران نمی دهند. همهم مسئولین آمل حامی این حرکت بوده اند و در راسشان امام جمعه محترم آمل امضای اول را زدند. فقط تعجب بنده از مسئولین استان همچون استاندار بی دغدغه این است که این آقا اصلا به هویت مازندرانی و جغرافیای مازندران توجه ندارد و حتی در صحبتی که با ایشان در این موارد داشتیم ایشان خیلی راحت از کنار این موضوع گذشتند.
کهن شهر آمل که جزء 7 شهر کهن و باستانی ایران است، این حقش نیست.
علی 28 شهريور 1390
با تشکر از بانوی شجاع آملی مریم پروین نویسنده یادداشتهایی در دفاع از غیرتمندی مردم آمل و نیز شمال نیوز برای انعکاس آن قاطعانه اعلام میکنیم اجازه دست اندازی به آمل را نحواهیم داد.
رستمی راد 28 شهريور 1390
بنده به عنوان یک نوری از آن آقای بابلی که خود را نماینده بـابـــل و مازندران دنست تشکر و سپاس گذاری دارم . .
کاش تمام مردم مازندران مانند شما بودن و این همه سر مرکزیت بین بـابـــل _ ساری یا جای دیگر درگیری نبود . مازندران باید یکپارچه باشد ، تا بتواند آباد و سرافراز بماند . . فرقی هم ندارد بـابـــل مرکز استان باشد یا ساری . . مهم پیشرفت و عظمت تمامی نقاط مازندران است از غربی ترین ( رامسر و تنکابن ) تا مرکزی ترین ( امل و بـابـــل ) و تا شرقی ترین ( بهشهر و نکا )
نا شناس 28 شهريور 1390
ماشااله تهراني ها خوش سليقه هستن !!! ديگه كجا را مي خواين كه به شما تقديم بشه !!!
l محمد - ن 29 شهريور 1390
كه مازندران شهر ماياد هميشه بر و بوم اش آباد باد هيچكس جرت نميكنديك وجب از خاك امل.... يك تابلوياداره اب تهران چند سالي اول پل پلور نصب است كه فكر ميكرديم يك تابلوي راهنما است حالا كه اينجوري شد مردم مازندران نكران نباشيد
حسینی 29 شهريور 1390
گروه حفظ و حراست از جغرافیا و فرهنگ و آداب و رسوم آمل مسئولیت تخریب همه تابلوهای استان تهران در آمل را بر عهده می گیرد.
ان شاءالله به زودی هیچ تابلویی در آن مناطق از طرف اسشتان تهران نخواهید دید.
بهجایگاه سوخت پلور هم هشدار و فرصت می دهیم که هرچه زودتر تابلویس استان تهران را پایین بیاورد وگرنه با برخورد جدی این گروه مواجه خواهید شد. (همچنین پیگیری کردیم متوجه شدیم مسئول جایگاه سوخت پلور فردی ترک تبار از شهرستان تبریز است.
فرشاد راعی 29 شهريور 1390
مسئولین مازندران فقط سکوت کنند و اظهار نظر دیگری نکنند، چراکه کار را خراب تر می کنند مثل طاهایی که گفت حریم مازندران تا پل امام زاده هاشم هست حال آنکه اصلا پل امام زاده هاشم در اون منطقه وجود نداره
و چندین بار به معون سیاسی امنیتی استان هم تذکر دادیم (آقای ابراهیمی) ولی هیچ توجهی نکردند و دغدغه ای نداشتند. چون آملی نیستند.
پس بهتر است مسئولین مازندران کاری نداشته باشد (ما را به خیر شما امید نیست شر مرسان) مردم آمل خودشان حق مسئولین تهرانی را کف دستشان می گذارند (همچون ششم بهمن سال شصت... چراکه این مسئولین که به فکر تجزیه طلبی و تفرقه هستند از منافقین و کمونیست ها هم بدترند مخصوصا جناب تمدن استاندار تهران که اختلاصش معلوم گریدید.
تیموری 29 شهريور 1390
آفرین بر آن مرد متعصب بابلی . .
چقدر زیبا و کامل نوشتند . .
درود بر بـابــل ؛ درود بر امل ، درود بر نور ، درود بر رامسرو تنکابن و درود بر تمامی نقاط مازندران . .
بنده با کانت آن آقای بابلی کاملا موافقم . . تا کی ما باید سر مرکزیت استان با هم مشکل داشته باشیم ؟ تا کی بـابــل و ساری راه بندازیم ؟ تا کجا ادامه دهیم ؟ چرا مردمان بـابــل و ساری چشم دیدن همدیگر را ندارند ؟ مگر همه از یک استان و یک مرزو بوم نیستیم ؟ باور بفرمایید اگر ما با هم متحد نباشیم ، لاریجان و دماوند که سهله ، بسیاری دیگر از نقاط استان عزیزمان را از دست خواهیم داد . .
پس همه با هم یکصدا میخوانیم : درود بر بابلی ها ، درود بر ساروی ها ، درود بر بابلسری ها ، درود بر بهشهری ها ، درود بر نکائی ها ، درود بر رامسر و تنکابنی ها ، درود بر نوشهر و چالوسی ها ، درود بر نور و محمودآباد و املی ها و درود بر تمامی نقاط مازندران زیبا و سرسبز
لطفی 29 شهريور 1390
بـابـــل _ ساری هر دوشان جز مازندران هستند و دلیلی ندارد برای مرکزیت استان درگیری و دشمنی داشته باشند
فرشاد راعی 30 شهريور 1390
ظلم بقیه کم بود، ظلم هم استانی ها به آمل، کهن شهر ایران هم اضافه شد.
ببینید استان های دیگر شهرهای کهن را چقدر جلوه می دهند و برای آن بودجه خرج می کنند!
برای آمل چه کار شده تا به حال؟
هنوز بقعه ناصرالحق این بزرگ مرد تاریخ بدون هیچ توجهی رها شده.. مگر نه اینکه او اولین حکومت شیعه دوازده امامی جهان را در آمل به افتخار مازندران ایجاد کرد؟؟؟؟؟؟ پس چرا توجهی به آرامگاه و فضای اطراف آرامگاه که بیش از 10 هزار متر مربع هست ، نمی شود. یا همینطور بقعه میربزرگ و یا میرحیدرآملی
ما چقدر در معرفی آمل به عنوان اولین پایتخت حکومت علویان دوازده امامی تلاش کردیم؟ جز اینکه بی جهت و با تحریف تاریخ و تاریخ سازی موزه شیعه شناسی کشور را بدون پشتوانه تاریخی و فرهنگی در فرح آباد ساری ایجاد کردیم؟ همین موزه را هم اگر به آمل منتقل نکنیم قطعا اردبیل ها آن را به آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی منتقل می کنند... همانگونه که ایجاد کننده اولین حکومت شیعه را در کتب مدرسه صفویان معررفی کردند.. حال آنکه مرعشیان سال ها پیش در آمل حکومت شیعه داشتند.
فرشاد راعی 30 شهريور 1390
ما نوادگان آرش کمانگیریم ..... همان که از دماوند بینداخت تیر
لطفی 30 شهريور 1390
ما بابلی ها با هیچ یک از شهر های قابل احترام استان مازندران و در راسشان ساری که همه یک جورایی میخواهند این جنگ بـابـــل _ ساری را ادامه دهند ، مشکلی نداریم . تمامی شهر ها برای ما قابل احترام و عزیز بوده و خواهد بود .
اگر هم شهرستانی با بـابـــل مشکل دارد ، به ما هیچ ربطی ندارد و آن به خودشان بر میگردد
ایمان 30 شهريور 1390
به زکی خیلی جالب هست که بابل ادعای گرفتن استانداری رو میکنه!! از هر نظر حساب شه ساری شهریه که مرکزیت برازندشه
فرشاد راعی 31 شهريور 1390
خداییش ببینین این ساروی ها و بابلی ها چطور یک مساله استانی رو راحت خراب می کنن و شروع میکنن به جنگ و جدل!!!!!!!!!
ما که از مسئولین استانی هیچ انتظار کمک نداشتیم. ولی حداقل اظهار نظر هم نکنید که کار را با این جنگ ها قومی قبیله ایتان خراب تر میکنید. درضمن نه ساری و نه بابل مرکز استان مناسبی برای مازندران زیبا و بزرگ نیستند... پس بیخود بر سر هم نکوبید......
ریکا 12 بهمن 1390
درود بر مازندران
ریکا 12 بهمن 1390
اگه هیتلر قوم جرمن ر برتر دونسه من گمه مازرونی برترین قوم ایران هسه و بهشت خدا {مازرون} فقط امه هسه .نلین امه جا بیرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.